Nog maar 2 nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Tessa - WaarBenJij.nu Nog maar 2 nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Tessa - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 nachtjes slapen..

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

04 Januari 2013 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal,

Ja ja, na lang wachten is het over twee nachtjes eindelijk zo ver. Zondagochtend vlieg ik om 12 uur, samen met Kelly en Lisanne, naar het warme, zonovergoten Curacao. Spannend!

Ik heb er al erg veel zin in, maar de spanning stijgt. Alles is nieuw, ik moet alles alleen doen en hoe is alles. Ik probeer er met een 'open mind' heen te gaan, maar toch denk ik na over vele dingen. Hoe is het daar? Met wat voor mensen kom ik in huis terecht? In wat voor stageklas kom ik terecht? En wat voor mentor krijg ik?
Toch heb ik er vertrouwen in dat het goed komt.

Ik hoop dat de vliegreis soepel verloopt, want mijn hoofd is nu al 7 dagen verstopt en dit wordt langzaamaan minder. We zullen zien..

Veel plezier met het volgen van mijn avonturen.

Groetjes Tessa

• 04 Januari 2013 - 14:38

Sylvia:

Heey Tess!
    Spannend Spannend! Ik ga je volgen;) Ben heel benieuwd hoe jullie het daar gaan hebben. Ik zwaai zondag gezellig mee.

Xliefs Syl

• 04 Januari 2013 - 15:04

Heleen:

Hoi Tessa,
    Ik wens je een onwijs spannende, avontuurlijke en en super leuke tijd toe.
    Geniet ervan
    x Heleen

ps als je haar niet goed zit stuur maar sms-je en ik kom meteen!

• 04 Januari 2013 - 18:39

Tanja, Frans, Kim En Martijn:

Ha Tessa,

We tellen mee af met je. Het komt vast goed hoor. Je krijgt daar vast een hele leuke tijd, hou ons op de hoogte!

Groetjes van ons.

• 04 Januari 2013 - 22:14

Linda, Willem En Timo:

Hai Tessa, wat ontzettend gaaf, ik wens je heel veel plezier in dat heeeeeeeeeeerlijke weer!! Groetjes Linda, Willem en Timoxx

• 05 Januari 2013 - 11:46

Hans En Tine:

Hoi Tessa, Inmiddelsis het nog 1 nacdhtje slapen, echt te gek. Geniet er maar met volle teugen van en maak je maar niet druk. Komt vast allemaal in orde, er zijn je al zovelen voor gegaan!
    Ik blijf je volgen op je site.
    Liefs,
    Hans en Tine

• 05 Januari 2013 - 16:56

Sacha:

He Tes!!

Geniet van alles en iedereen zo op je laatste avond in NL!!! :):):)Gaat helemaal goed komen die vlucht aangezien ik toch wel aan neem dat je de nodige voorzorgs maatrgelen al getroffen hebt! ;) Ik hoop dat je een ontzettend mooie tijd tegemoet gaat en dat je allemaal mooie herinneringen over zult houden om aan iedereen te kunnen vertellen!

VEEL PLEZIER!

xx Sacha

• 05 Januari 2013 - 20:04

Lilian En Hans:

Hoi Tessa,

We hebben vanmiddag gemerkt dat je weer bijna van je verkoudheid af bent. Je bent klaar voor je avontuur. Geniet ervan en laat alles maar over je heen komen. We zullen je volgen.
    Groetjes